Support

Behöver du hjälp med Akseli?

BEGÄRAN OM SUPPORT

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

Supportbegäran

Vid begäran om service och i problemsituationer skicka ett meddelande med bifogade formulär.

  • Fyll i alla punkter i formuläret.
  • I problemsituationer ange i meddelandet hur problemet upptäcktes och hur det yttrar sig samt eventuella exempel.
  • Lägg bara en anmälan i varje meddelande.

I supportbegäran kan du även meddela förändringar och driftavbrott i den egna organisationen som kan påverka till exempel Akseli-systemets drift eller funktion. I princip kan kontakt med support endast tas av utsedda kontaktpersoner i organisationen samt Akseli-systemets administratörer. På det sättet säkerställer vi att supporten inte överbelastas med förfrågningar som inte beror på våra produkter och/eller tjänster eller där det redan finns en lösning.

Vid brådskande servicebegäran kan Akseli-supporten (må–fr kl. 8:00–16:00) nås per telefon på nummer:

  • 020 721 8870