X-akseli Oy on Suomen johtava asiakasvirranhallinnan ja työnohjauksen ohjelmisto- ja palvelutalo. Asiakkainamme ovat Suomen suurimmat sairaanhoitopiirit, kunnat ja kaupungit. Etsimme alati kasvavaan joukkoomme alueellista asiakkuuspäällikköä vastaamaan pohjoisen Suomen osoitetuista asiakkuuksista sekä alueelle sijoittuvien uusien asiakkaiden hankinnasta ja palveluiden käyttöönotoista.

Työtehtävät

Meillä asiakkuuspäällikön tulee pitää hyvää huolta annetuista asiakkuuksista ja pystyä kasvattamaan heille tarjottuja palveluita. Lisäksi pitää pystyä johtamaan uusia käyttöönottoprojekteja ja varmistaa, että ne menevät onnistuneesti maaliin. Muihin tehtäviin kuuluu esimerkiksi osallistuminen yrityksen messutapahtumiin sekä muihin toimialan tilaisuuksiin. Asiakastapaamisten ja edustustilaisuuksien ohella työhön sisältyy tarjouspyyntöjen käsittelyä, tarjousten luomista sekä sopimusneuvotteluita.

Edellytykset

Sinulla on useamman vuoden kokemus suurten asiakkuuksien hallinnasta ja kehittämisestä. Pystyt systemaattiseen työhön ja viihdyt kentällä kaikenlaisten ihmisten parissa. Olet innostunut ja energinen innovoija ja ymmärrät sekä terveydenhuollon että tietohallinnon ammattilaisten sielunelämää ja tarpeita – etkä hätkähdä isojakaan haasteita. IT-taitosi ovat edistyneellä tasolla ja osaat koulutettuna toimittaa ratkaisumme ja sen laajennukset asiakkaille sekä kouluttaa järjestelmämme uudet ominaisuudet asiakkaiden pääkäyttäjille.

Asiakkuuspäälliköllä tulee olla valmius matkustaa Suomessa sekä ajokortti ja oma auto käytettävissä. Työskentelet tiiviisti, hyvässä yhteistyössä kotimaisen tiimisi kanssa ja olet avainroolissa kehittämässä asiakkuuksia suunnitelmallisesti. Tarjoamamme tehtävä asettaa tulostavoitteita, mutta antaa toisaalta varsin vapaat kädet suunnitella oman työviikon sisältö matkustuksineen ja tapaamisineen. Kehityssuunnitelmasi ja edistymisesi raportoit yksikkösi päällikölle.

Vaatimukset

  • näyttöä menestyksekkäästä suurasiakkuuksienhallinnasta ja niiden kasvattamisesta
  • tehtävään sopiva alempi tai ylempi korkeakoulututkinto (erityisesti tekniikan tai talouden alalta)
  • kyky työskennellä tiimissä
  • kyky arvioida asiakkaan IT-taidot ja kommunikoida siten, että kaikki puhuvat samaa kieltä
  • kyky ymmärtää asiakkaiden ongelmia ja löytää niihin sopivat ratkaisut
  • kyky oppia nopeasti uusia teknisiä ominaisuuksia ja kehittyä tuotteen mukana
  • erinomaiset suomen ja englannin kielen luku- ja kirjoitustaidot

Edut

Tarjoamme sinulle erittäin mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä (Deloitte Technology First Top 50 jo kolmena vuotena peräkkäin), Suomen parhaan tuotteen, mukavan tiimin tuen sekä mahdollisuuden päästä kehittämään asiakkuuksia ja liiketoimintaa.

Lisätiedot

Jos tehtävä herätti kiinnostuksesi, toimitathan tietoa itsestäsi pikimmiten! Lähetä meille CV, palkkatoive ja hakemuksesi, jossa kerrot miksi juuri sinä olisit hakemamme tekijä sähköpostiosoitteeseen rekry@x-akseli.fi. Yhteydenottoihin ja tiedusteluihin vastaa sähköpostitse Asiakkuudet-yksikön päällikkö, Antti Tikkanen (antti.tikkanen@x-akseli.fi)