Akseli ammattilaiselle

Sujuvuutta asiakkaiden vastaanottoon, työkalut vuorojen suunnitteluun ja tilavarauksiin sekä laaja kattaus muita työtä helpottavia näkymiä.

Sujuvampaa työtä

Ammattilaisten tarpeisiin kehitetty ohjelmistomme auttaa työskentelemään tehokkaammin. 

1. Asiakkaiden vastaanotto

Akseli tarjoaa reaaliaikaisen tiedon päivän asiakkaista ja mahdollistaa sujuvat sisäänkutsut. Asiakkaiden kutsuminen onnistuu yhdellä klikkauksella, josta välittyy tieto odotustilojen ovenpieli- ja infonäytöille. 

Huoneeseen saapunut asiakas voidaan tarpeen vaatiessa merkitä tauolle tai siirtää toisen ammattilaisen hoidettavaksi. Käynnin päätteeksi asiakas merkitään poistuneeksi ja moniajanvarauksissa Akseli ohjaa hänet automaattisesti seuraavaan odotustilaan. Ammattilaisten tehtäväksi jää siis ainoastaan päivän asiakaslistan hallinta ja hoitotyö!

HYÖDYT

  • Enemmän aikaa ydintyöhön - Akseli hoitaa rutiinit​
  • Parempi asiakaskokemus, parempi tietosuoja

2. Työvuorot & tilavaraukset

Akseli tekee työn suunnittelusta ja tilojen varaamisesta helpompaa. Akseli yhdistää vapaat tilat, hoidettavat asiakkaat sekä ammattilaiset mahdollisimman vaivattomasti. Akselin avulla resurssit ja tilat ovat aina tehokkaassa käytössä ja vältät päällekkäiset varaukset tai tyhjinä kaikuvat toimitilat. Huoneiden varaus onnistuu yhdellä klikkauksella ja huonetta voi vaihtaa joustavasti – Akseli päivittää asiakasohjauksen oikeaan huoneeseen automaattisesti.

Ei enää tuhansien solujen laskentataulukoita eikä useita seiniä kattavia valkotauluja. Vastaanottojen aikatauluttaminen luistaa Akselin etsiessä automaattisesti vapaita aikoja useiden eri taustajärjestelmien kalentereista yhtä aikaa. Nämä toiminnallisuudet parantavat olemassa olevia käytäntöjä ilman tarvetta monimutkaisille muutoksille ja uudelleenkouluttamiselle.

3. Muut näkymät

Kaikki Akselin ammattilaisille suunnatut näkymät ovat saatavilla kootusti yhden selkeän käyttöliittymän kautta. Toimintoja voidaan kytkeä päälle ja pois tarpeiden mukaan ja niiden näkyvyyttä voidaan rajata käyttäjien käyttöoikeuksien perusteella.

AMMATTILAISEN NÄKYMÄT

  • Ammattilaisen näkymä sisäänkutsuihin ja asiakasvirran ohjaamiseen
  • Organisaatiopuunäkymä sujuvaan resurssien hallintaan
  • Laitteet-näkymä laitekannan tarkkailuun ja hallintaan
  • Seurantanäkymä huoneiden varaustilanteen seurantaan sekä vapaiden tilojen paikallistamiseen
  • Huonesuunnittelunäkymä tilojen varaamiseen ja yhdistämiseen vastaanottoihin
  • Osastonäkymä osastopotilaiden hoidon tehokkaaseen suunnitteluun
  • Raportointinäkymä yksityiskohtaisten tilastojen tarkasteluun ja parannuskohteiden havaitsemiseen

4. Tilastot ja raportit

Akselin raportointi paljastaa organisaation piilevät kehitystarpeet. Jokainen Akselin seurantapiirissä tehty toiminto tallentuu järjestelmään tapahtumapohjaisesti ja organisaation toimintakykyä voidaan täten seurata hyvinkin yksityiskohtaisesti. Perinteisiä tilastoitavia toimintoja ovat  esimerkiksi asiakasmäärät, odotusajat, yksiköiden tai toimipisteiden kuormitus, resurssien riittävyys sekä automaation taso.

Akselin raportointi helpottaa päivittäisen toiminnan optimointia ja auttaa kehittämään asiakasvirtaan ja resursseihin sekä tilojen hallintaan liittyviä prosesseja tehokkaammiksi.

Ota Akseli käyttöön

OTA YHTEYTTÄ - KATSOTAAN MITEN AKSELI VOI AUTTAA TEITÄ.