Akseli-tuki palvelee kaikissa tuotteisiimme ja palveluihimme liittyvissä palvelupyynnöissä ja ongelmatilanteissa.

Lähetä tukipyyntö

[]
1 Step 1
Tukipyyntö
YhteyshenkilöEtu- ja sukunimi
PuhelinnumeroJosta tavoitamme
Asia
ViestiKirjoita tähän
0 /
Kiireellisyys
Previous
Next

Palvelupyynnöissä ja ongelmatilanteissa lähetä viesti oheisella lomakkeella. Täytä lomakkeen kaikki kohdat. Ongelmatilanteissa mainitse viestissä, miten asia huomattiin ja miten se ilmenee sekä mahdolliset esimerkkitapaukset. Laita vain yksi ilmoitus yhteen viestiin.

Lomakkeella voit ilmoittaa myös oman organisaation muutoksista ja käyttökatkoista, jotka voivat vaikuttaa esim. Akseli-järjestelmän käyttöön. Lähtökohtaisesti tukeen voivat olla yhteydessä organisaation nimetyt yhteyshenkilöt ja Akseli-järjestelmän pääkäyttäjät. Tällä varmistetaan se, ettei tukipalvelu kuormitu palvelupyynnöistä, jotka eivät johdu tuotteistamme ja/tai palveluistamme tai joihin on jo olemassa ratkaisu.

Kiireellisissä palvelupyynnöissä Akseli-tuen tavoittaa puhelimitse numerosta:

020 721 8870 (ark. klo 8:00 – 16:00)

Kirjoita hakusi ja paina Enter